Congreslocatie
Waarmee je je gasten verrast  

Til jouw congres naar een hoger niveau bij LIV. Door onze inspirerende locatie én goede zorgen wordt je bijeenkomst een ware beleving.

Veelzijdige congreslocatie

Wat heb je nodig om je congres tot een succes te maken? Jouw wensen staan centraal in onze aanpak. Bekijk hier wat er allemaal mogelijk is.

Bijzondere
congresruimte huren

Een congresruimte die inspireert, uitdaagt en nieuwe ideeën aanwakkert. En waar iedere gast zich direct thuis voelt. Die vind je bij woonbelevingscentrum LIV. Vanuit de congreszalen en de bijbehorende skybridge heb je uitzicht op vier modelwoningen en twaalf stijlvol ingerichte appartementen waar woonwensen van nieuwbouwkopers tot leven komen. Onze unieke ruimte maakt dat mensen na afloop van een congres of conferentie graag nog even blijven hangen om na te praten of door de showrooms te struinen.

Jouw congres
in goede handen

Bij een congres plannen komt heel wat kijken. Een datum prikken. Inspirerende sprekers vinden. Thema’s bedenken. En natuurlijk een van de belangrijkste zaken: de ideale locatie vinden. Boek je een congreszaal bij LIV, dan nemen wij jou een groot deel van het werk uit handen. Ideeën nodig? Wij hebben ze volop. Tijdens het congres zelf zijn jouw gasten onze gasten. We zorgen voor een hartelijke ontvangst, leggen ze in de watten en voorzien ze op de juiste momenten van hapjes en drankjes.

Goed bereikbare congreslocatie
in Nijmegen

Het organiseren van je congres bij LIV is ook nog eens heel praktisch. Onze congreslocatie ligt net buiten het centrum van Nijmegen en is goed bereikbaar met de auto, het openbaar vervoer of een ov-fiets. Meerdaags congres? Of komen je gasten van ver? In de buurt zijn tal van overnachtingsmogelijkheden. We vertellen je hier graag meer over.

Waarom jouw congres bij LIV?

Een seminar, symposium, conferentie of presentatie bij LIV is altijd tot in de puntjes geregeld. Je bespreekt je wensen van tevoren met onze coördinator Dianne. Zij stelt een arrangement op maat samen.

Gegarandeerd supersnelle wifi
Alle presentatiebenodigdheden aanwezig
Inclusief koffie, thee, water, meeting mints en Tiny Tony’s
Complete arrangementen met lunch, diner of borrel

Bekijk onze tarieven

Hieronder vind je een helder overzicht van onze tarieven per zaal en per arrangement. Natuurlijk is het ook mogelijk om bij je congres een arrangement op maat te laten samenstellen. Alle prijzen zijn exclusief btw.

Zaalhuur

In elke zaal kun je vrij gebruikmaken van alle technieken en trainingsbenodigdheden. Let op: de Verlengde Waalbrug is alleen te huur als de Waalbrug op het gewenste tijdstip bezet is. 

Zaal

4 uur

8 uur

12 uur

Waalbrug

€ 235,-

€ 325,-

€ 370,-

Verlengde Waalbrug

€ 185,-

€ 275,-

€ 320,-

Waalbrug +
Verlengde Waalbrug

€ 345,-

€ 435,-

€ 480,-

Arrangementen

Elk arrangement is inclusief koffie, thee, fruitwater, meeting mints en Tiny Tony’s. Bier, wijn en fris factureren we op basis van nacalculatie (prijzen van € 2,02 tot € 2,89 per glas/flesje).

Arrangement

Prijs p.p.

4 uur standaard

€ 9,50

4 uur met uitgebreide lunch

€ 23,25

8 uur met uitgebreide lunch

€ 26,50

12 uur met uitgebreide
lunch en warm buffet

€ 45,-

Warm buffet bij een
4- of 8-uursarrangement

€ 18,50*

* Exclusief de prijs van het arrangement.

Zoete of hartige hapjes

Verras de gasten van je congres met lekkere zoete en hartige hapjes. Moeilijk kiezen? Wij stellen graag een passend arrangement voor je samen.

Hapje

Prijs p.p.

Brownie

€ 1,90

Lemon cake

€ 1,90

Arretjescake (tot 20 personen)

€ 1,85

Minihamburger

€ 2,55

Minipizza (vegetarisch)

€ 2,55

Hartig taartje broccoli-brie of
tomaat-mozzarella

€ 2,55

Empanadas (Spaans bladerdeeghapje
met kip, gehakt of groente)

€ 2,55

Knabbelgroente met dip

€ 2,55

Borrelkist: diverse soorten worst, kaas,
olijven, zoute stengels en mosterd

€ 13,75
(per 6 p.)

 

Reserveer een congreslocatie

Een congres, conferentie, seminar of presentatie bij ons organiseren? Reserveer direct een zaal. Eerst meer weten? Neem dan contact met ons op.

Reserveer een congresruimte

of bel Dianne Hol, onze coördinator meetings & events, via
+31 (0)85 070 77 11, of stuur een email.