Vergaderlocatie
Voor businessclubs

Verras je netwerk met een goed verzorgde bijeenkomst op een unieke locatie in Nijmegen.

Organiseer een inspirerende bijeenkomst

Nieuwe contacten leggen, bijpraten met zakelijke relaties of de presentatie van een nieuw product. Het kan allemaal in het allereerste woonbelevingscentrum van Nederland.

Maak kennis met het unieke concept van LIV

Het verhaal van LIV is uniek: verschillende ontwikkel-, bouw- en woonbedrijven sloegen de handen ineen om voor hun gezamenlijke klant woonbeleving op ware grootte mogelijk te maken. En zo verrees LIV in Nijmegen, het woonbelevingscentrum waar het thuis van nieuwbouwkopers tot leven wordt gebracht.

En te midden van dit alles vind je een unieke vergaderplek. Een plek waar iedereen zichzelf kan zijn en waar op een ontspannen manier wordt gegeten, gedronken, gelachen en gepraat. En waar nieuwe samenwerkingen geboren worden. Tussendoor inspiratie opdoen in de modelwoningen en stijlappartementen? Voel je vrij!

Vergadering inclusief rondleiding

Of je nu van plan bent te brainstormen met tien collega-ondernemers of een interessante lezing wilt organiseren voor honderd leden van een branchevereniging; bij LIV is alles mogelijk. Naast de zaal die je huurt kun je gebruikmaken van de lobby, de skybridge en ’s zomers ook van de sfeervolle daktuin. Wij maken van jouw netwerkbijeenkomst of relatiedag graag een onvergetelijke ervaring. Dat doen we trouwens samen met de mensen van BliXem: gemotiveerde cateringmedewerkers die bij LIV werkervaring opdoen ter voorbereiding op een reguliere baan.

Waarom jouw vergadering of evenement bij LIV?

Een bijeenkomst is bij LIV altijd tot in de puntjes geregeld. Je bespreekt je wensen van tevoren met onze coördinator Dianne. Zij stelt een arrangement op maat samen.

Gegarandeerd supersnelle wifi
Alle vergader- en presentatiebenodigdheden aanwezig
Inclusief koffie, thee, water, meeting mints en Tiny Tony’s
Complete arrangementen met lunch, buffet of borrel

Bekijk onze tarieven

Hieronder vind je een helder overzicht van onze tarieven per zaal en per arrangement. Natuurlijk is het ook mogelijk om bij je bijeenkomst een arrangement op maat te laten samenstellen. Alle prijzen zijn exclusief btw.

Zaalhuur

In elke zaal kun je vrij gebruikmaken van alle technieken en vergaderbenodigdheden. Let op: de Verlengde Waalbrug is alleen te huur als de Waalbrug op het gewenste tijdstip bezet is. 

Zaal

4 uur

8 uur

12 uur

Waalbrug

€ 235,-

€ 325,-

€ 370,-

Verlengde Waalbrug

€ 185,-

€ 275,-

€ 320,-

Waalbrug +
Verlengde Waalbrug

€ 345,-

€ 435,-

€ 480,-

Arrangementen

Elk arrangement is inclusief koffie, thee, fruitwater, meeting mints en Tiny Tony’s. Bier, wijn en fris factureren we op basis van nacalculatie (prijzen van € 2,02 tot € 2,89 per glas/flesje).

Arrangement

Prijs p.p.

4 uur standaard

€ 9,50

4 uur met uitgebreide lunch

€ 23,25

8 uur met uitgebreide lunch

€ 26,50

12 uur met uitgebreide
lunch en warm buffet

€ 45,-

Warm buffet bij een
4- of 8-uursarrangement

€ 18,50*

Zoete of hartige hapjes

Verras de deelnemers van je vergadering met lekkere zoete en hartige hapjes. Moeilijk kiezen? Wij stellen graag een passend arrangement voor je samen.

Hapje

Prijs p.p.

Brownie

€ 1,90

Lemon cake

€ 1,90

Arretjescake (tot 20 personen)

€ 1,85

Minihamburger

€ 2,55

Minipizza (vegetarisch)

€ 2,55

Hartig taartje broccoli-brie of
tomaat-mozzarella

€ 2,55

Empanadas (Spaans bladerdeeghapje
met kip, gehakt of groente)

€ 2,55

Knabbelgroente met dip

€ 2,55

Borrelkist: diverse soorten worst, kaas,
olijven, zoute stengels en mosterd

€ 13,75
(per 6 p.)

Reserveer een vergaderlocatie

Relatiedag, netwerkborrel, congres of ander event bij ons organiseren? Reserveer direct een ruimte. Eerst meer weten? Neem dan contact met ons op.

Reserveer een vergaderruimte

of bel Dianne Hol, onze coördinator meetings & events, via
+31 (0)85 070 77 11, of stuur een email.